Tootelehtede
Loomine
Kellele?
Kui olete ettevõte, kes soovib müüki kasvatada, siis see teenus on just Teile.
Olete Te tootja, edasimüüja või e-pood.
Kuidas?
Olemasoleva tootelehe analüüs - Hindame olemasolevat tootelehte ning kaardistame võimalused, kuidas tootelehte parandada. Vaatame üle toote pealkirja, kirjelduse, fotod ning muud komponendid, mis mõjutavad konversioonimäära.
Märksõnade otsing - Selgitame välja, millised on toodet või teenust iseloomustavad märksõnad ning koostame nimekirja märksõnadest, mis toodet või teenust kõige paremini iseloomustavad.
Konkurentide analüüs - Vaatame üle mida teevad konkurendid ning mida on meil võimalik neist paremini teha.
Kirjutame! - Täiendame olemasolevat tootelehte asjakohaste märksõnadega, et toode või teenus oleks paremini leitav. Vormindame teksti ning suuname selle potentsiaalsele kliendile, et tekitada temas huvi Teie poolt pakutava toote või teenuse vastu. Saame aidata ka täiesti uue tootelehe loomisel.
Konsultatsioon kliendiga ja vajadusel täiendavad parandused - Keegi ei ole täiuslik. Pärast tellimuse täitmist vaatab klient loodud sisu üle ning annab meile tagasisidet. Kui on vaja muudatusi teha, siis viime need sisse. Eesmärgiks on pakkuda paremat teenust, kui oleksite osanud oodata.
Miks?
Parem nähtavus interneti otsingumootorites - Korralikult läbimõeldud ja üles ehitatud tooteleht aitab Teie toodet või teenust paremini leida..
Suurem "liiklus" tootelehel - Rohkem külastajaid = rohkem potentsiaalseid kliente.
Võimalus jagada olulist informatsiooni - Kui inimesed jõuavad Teie tootelehele, siis on see suurepärane võimalus anda kliendile kogu informatsioon, mis on vajalik ostuotsuse tegemiseks.
Müügi kasvatamine - Kvaliteetne tooteleht kasvatab müüki ja käivet.