top of page
  • Erik Kiigemägi

Mis on Copywriting? Miks on see Teie ettevõtte toimimise jaoks oluline?

Copywriting on samal ajal nii kunst, kui ka teadus. Selle eesmärk on kõnetada inimest ja kutsuda teda tegema soovitud tegevust. Copywriting on Teie online-müügimees. Mõelge sellele hetkeks. Sõnad on vastutavad müügitehingu toimumise eest. See tähendab, et sõnad on otseselt seotud käibe tekkimisega.


See on põhjuseks, miks on oluline mõista mis on copywriting, kes on copywriterid ja kuidas copywriting aitab Teie ettevõtte käivet kasvatada.


Mis on Copywriting?

Mõjuvate sõnade kirjutamine, mille eesmärgiks on suunata lugejat tegema mingit soovitud tegevust kutsutakse copywritinguks. See on loomulikult väga lihtne ja lühikene selgitus.


Müügitekst, millele klient reageerib on aluseks igale ettevõttele, olenemata selle tegevusalast või suurusest.


Efektiivne turundus- ja müügitekstide kirjutamine toob ettevõttele uusi kliente ja kasvatab kasumit.


Head copywriterit iseloomustavad järgmised omadused:

  • Oskus andmeid analüüsida

  • Strateegiline mõtlemine

  • Suurepärane eneseväljendus

Samuti peab hea copywriter oskama teha uurimistööd kirjutatava teema kohta. Saama aru millisele sihtrühmale on pakutav toode või teenus mõeldud. Samuti peab ta oskama erinevaid lahendusi testida ja sisu optimeerida.



Kellel on copywriterit vaja?


Kõik ettevõtted, kes suhtlevad oma olemasolevate- kui ka tulevaste klientidega, vajavad copywriterit.


Copywriterid töötavad bõrsifirmade juures, väikeettevõtete juures, online poodides, mittetulundusühingutes ning ka agentuurides.


Kui Te soovite, et Teie sihtrühm hakkaks tegema Teie soovitud tegevusi (ostma Teie toodet või teenust; liituma Teie uudiskirjaga), siis vajate Te kindlasti copywriteri abi.


LÜHIDALT JA KOKKUVÕTVALT

  • Copywriting suunab inimesi Teie soovitud tegevuse poole

  • See on suhtlus Teie ja üheainsa inimese vahel

  • Teksti eesmärk on selge - toota müüke

  • Ei müüda mitte toodet või hinda, vaid tulemust ja väärtust


bottom of page